Którą serię wytypowałeś w oficjalnej ankiecie Cav Zodiaco jako tą, którą chętnie byś zobaczył na 30-lecie Saintów?

Next Dimension
Next Dimension
26% [18 głosów]

Epizod G
Epizod G
14% [10 głosów]

Saintia Shou
Saintia Shou
4% [3 głosy]

Zeus Chapter
Zeus Chapter
22% [15 głosów]

Remake klasyka
Remake klasyka
28% [19 głosów]

Inną
Inną
6% [4 głosy]

Ogółem głosów: 69
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 01/16/2016

Archiwum ankiet

Saint Seiya: The Lost Canvas. Tomy 1&2 po polsku już dostępne!
Dodał: Verien dnia July 29 2013

Manga - Next Dimension, Episode G, itd.

Po ponad półrocznej walce, kilku załamaniach mniej i bardziej nerwowych, desperackiej walce o publikację i godzinach pracy kilkuosobowego zespołu Verien oraz jej GSP prezentują swoje debiutanckie dzieło - pierwszy i drugi tom może nie kultowej, ale bardzo dobrej (ręczymy głową!) mangi Saint Seiya: The Lost Canvas autorstwa Shiori Teshirogi!

Jako głowa tego projektu jestem bardzo dumna z naszej pracy (a zwłaszcza z cierpliwości i zapału tych, którzy zostali z GSP po zawieszeniu działalności na blisko 3 miesiące, o ile dobrze pamiętam) i jej efektów, które możecie od dnia dzisiejszego pobierać z naszego chomika. W imieniu obecnych, a także byłych członków GSP zapraszam do lektury. Zabawę z Zaginionym Płótnem uważam za rozpoczętą ;)

 

 

Nowy panel mangi The Lost Canvas

 




Komentarze
#1 | sosa dnia 29 July 2013
Dzięki wszystkim za włożoną pracę Smile Zaraz sobie poczytam
#2 | sosa dnia 29 July 2013
Nie mogę wejść do folderu z pierwszym tomem ,gdyż wyskakuje mi ,że hasło jest nieprawidłowe. Drugi działa ok.
#3 | Verien dnia 29 July 2013
Możliwe, że źle wpisałam hasło, kilka godzin walczyłam z chomikiem. Już sprawdzam.

EDIT: Tak, była literówka. Dziękuję za zwrócenie uwagi Smile
#4 | sosa dnia 29 July 2013
Mogłabyś też dopisać ,że hasła do archiwum zaczynamy wielką literą bo niekoniecznie wszyscy się domyślą Smile
#5 | Verien dnia 29 July 2013
A to już nie mój problem, zajmować się tym, czy ktoś się domyśli, czy nie.
#6 | GrafNaStyk dnia 29 July 2013
Póki co, w przeróżnych kompilacjach, czy z dużej, czy z małej litery, hasła wpisane przeze mnie odbierane są jako nieprawidłowe.
#7 | Jamnik_sst dnia 29 July 2013
Pozwoliłem sobie troszeczkę minimalnie upiększyć newsa i parę szczególików. Nie mniej jestem dumny z pani Verien, że sama ogarnęła taka aktualizacje Wink
#8 | Verien dnia 29 July 2013
Graf, sprawdziłam u siebie - wszystkie hasła są prawidłowe, więc nie ma mowy o literówce, jaka nam się dostała do hasła na folder. Być może wprowadzasz złe hasła. Jeżeli nadal będziesz miał problem - lub ktokolwiek z Was - napisz na priv, podam Ci je. Jak nadal nie będą pasować, to wtedy podejmę odpowiednie działania.
#9 | sosa dnia 29 July 2013
verien : jak ktoś się nie domyśli to będzie Ci tym jeszcze głowę zawracał Wink
GrafNaStyk: Mi się wszystko wypakowało więc pewnie złe hasło wpisujesz.
#10 | Verien dnia 30 July 2013
Ale jaki problem pokombinować z małą/wielką literą? Kilkanaście sekund z życiorysu. A jak ktoś ma problem, to napisze do mnie na priv i mu podam hasła. Nie może być za łatwo, przecież chcemy uniknąć pasożytów, prawda Wink ?
#11 | sosa dnia 30 July 2013
Problem żaden ,tylko niektórzy nie ogarniają ,że wielkość liter ma znaczenieWink

Prawda ale niestety pasożyty dadzą sobie zawsze radę bo co za problem podać hasła do archiwum przy linku i kazać tylko skopiować i wkleić.
#12 | Hekate dnia 30 July 2013
Pozwolę się wtrącić, jeśli mogę (są tematy, gdzie ciężko mi się wyhamować). Sosa, jeżeli nie ogarniają - to ich problem.

Osobiście jestem zaciekłym wrogiem tzw. "sieroctwa" i podawania wszystkiego na tacy. W ten sposób uczy się ludzi wygodnictwa i tym samym szkodzi, a nie pomaga.
#13 | sosa dnia 30 July 2013
Hekate, zgadzam się z Tobą tak samo jak i z verien. Smile

Po prostu czasami oglądam jak moi rodzice robią coś na komputerze i uświadamiam sobie ,że nie mogę przyjmować ,że każdy jest w tym ogarnięty tak samo jak ja. Nie wiem czy zrozumiale to wytłumaczyłem ;/
#14 | Hekate dnia 30 July 2013
Sosa, spoko, zrozumiałam intencje. Ja o "wygodnickich", nie o osobach, które mają problem, bo czegoś tam nie wiedząPfft
A może zamiast spraw technicznychPfft Jakieś oceny pracy GSPGrin, bo chyba to jest bardziej interesujące. Grin Słowniczek końcowy jest ciekawy i moim skromnym zdaniem GSP dobrze robi, że wyjaśnia pewne terminy, kwestie "sporne". Widać, że się przykładają do swojej pracy.Grin Chwali się to, chwali.Grin
#15 | Verien dnia 30 July 2013
Jeśli idzie o mnie, pierwsze 3 tomy przełożyłabym jeszcze raz. To były te, które złożyliśmy jeszcze przed zawieszeniem i mam wrażenie, że między nimi, a tym, co mamy obecnie jest olbrzymia przepaść. Ale to może tylko kwestia tego, że do 3 tomu nic się nie dzieje. Potem jest dobra passa tak do 15. A 16-25 to wszystko zaczyna się plątać i fabuła siada. Za to na pewno pójdą do poprawki niektóre dymki. Ale to jak skończymy całość, bo teraz mamy za dużo pracy.

Cholernym słowniczkiem narobiłam sobie kłopotu. Espanol StS wiki mi się zbuntowała i muszę wchodzić przez proxy Sad
#16 | Kiro dnia 30 July 2013
Marzenia się spełniają - The Lost Canvas po polsku Smile
#17 | Verien dnia 30 July 2013
Bez przesady, Lemarite miało chyba 3 tomy Pfft
#18 | sosa dnia 31 July 2013
Bardzo fajny i pouczający słowniczek.

Wyciągniecie określenia "Widmo" wprost z fizyki bardzo ciekawe i pomysłowe Smile Sam bym na to nie wpadł, myślałem ,że ta nazwa jest stosowna bo
- brzmi dobrze i kojarzy się z istotą z innego świata owianą aurą tajemniczości (wiki Wink )
- Obserwatorzy są już w Lochach i Podziemiach.


Jamir - kojarzy mi się z rejonem Kaszmiru. Jest w Indiach taki "stan" który nazywa się Jammu and Kashmir. Leży w Himalajach i nazywany jest Małym Tybetem. Może więc wcale nie jest to fikcyjne miejsce.
http://en.wikiped...nd_Kashmir
Do teorii spiskowych dodam ,że być może pochodzą oni z Shangri-La Wink

Imię Sasha jest uniwersalne i jak najbardziej może być imieniem żeńskim. Skąd się wzięło w XVIII Italii potrafię wytłumaczyć "na około". W tym czasie powstawał np. Sankt Petersburg w którym to budynki projektowali najznamienitsi architekci z całej Europy, również inne dziedziny sztuki i nauki bardzo prężnie się tam rozwijały. Więc w Rosji było kupę ludzi którzy potem wrócili do domu i mogli nazwać sobie dziecko Sasha, (ot choćby po rosyjskiej kochance Wink )

Jestem pod wrażeniem włożonej pracy Smile
#19 | Verien dnia 31 July 2013
Widmo akurat nie było naszym pomysłem, my je jedynie wytłumaczyliśmy. I niestety, ale nie chodzi o Kaszmir, który po japońsku wymawiany jest kashimiiru. Poza tym, nie widziałam, żeby Kaszmirczyk wyglądał jak Shion czy Yuzuriha.

Owszem, Sasha może być imieniem żeńskim, ale wywodzi się z imienia męskiego i z założenia imieniem męskim jest, choć jak wiadomo język ewoluuje. Rzeczywiście, włoscy architekci mogliby pracować w Petersburgu, ale:
- z kanonu wynika, że rodzice Sashy byli ubogimi, bogobojnymi ludźmi - ten opis raczej mi nie pasuje na opis światowego architekta,
- pamiętaj o drugiej stronie medalu, jakim jest kultura i tradycja, dawniej nie nadawano imion z kaprysu, ale przez wzgląd na patrona/członka rodziny.
Sasha najprawdopodobniej jest produktem czystej japońskiej ignorancji wobec cudzej kultury tudzież lenistwa pani Teshirogi, która nie wpadła na to, że imię pasuje do historii, jaką dała bohaterce jak szorty do marynarki.
#20 | Jamnik_sst dnia 31 July 2013
Ja bym się tymi trzema pierwszymi tomami nie przejmował, biorąc za przykład Lorda który też podczas tłumaczenie orientował się, ze w poprzednich odcinkach mógł zrobić coś lepiej... dopiero jak skończył całość to wypuszczał poprawioną wersję v2 Wink Ja osobiście czekam na tomy które pozwolą mi spokojni czytać kontynuację anime Wink
#21 | sosa dnia 01 August 2013
Verien ,chodziło mi o jeden z rejonów "obok" Kashmiru który zwie się Jammu (są tam góry) i który nazwą jest w jakiś sposób zbliżony do Jamir. Na siłę można by uznać to za połączenie Kashmiru i Jammu - akurat Japończycy lubią takie kalambury.
Ja nie mówię ,że tak jest po prostu wpadła mi do głowy taka myśl to się podzieliłem.

Akurat wyglądem bohaterów bym się nie przejmował bo raczej trudno byłoby zgadnąć który rycerz jest skąd gdyby nie informacje o tym. Poza tym nie wiem jak wyglądają mieszkańcy tamtejszych gór.

Tak, zgadzam się z Tobą - Sasha wywodzi się od męskiego imienia ale dziś to już nie ma większe znaczenia bo imię od dawna jest uniwersalne (według angielskiej wiki).

Również przypuszczam ,że imię jest nadane "przypadkowo". Ale dla podtrzymania dyskusji napiszę - na podstawie obserwacji mogę stwierdzić ,że to właśnie biedni ludzie nadają swoim dzieciom jak najbardziej światowe imiona (takie jak Nicole ,Jessika itd Wink ) Chodzi mi oczywiście o czasy dzisiejsze kiedy tradycja jest na wymarciu.
Pani autorce zarzuca się ignorancję a Rosjanin imieniem Hyouga przechodzi bez echa Pfft
#22 | Hekate dnia 01 August 2013
Sosa trochę nie rozumiem Twojego toku myślenia. Chyba pisząc książkę, której akcję umiejscawiasz w jakimś okresie historycznym, dostosowujesz zachowanie bohaterów, itd, do realiów tejże epoki, a nie obecnej, w której piszesz?
#23 | Verien dnia 01 August 2013
Rosjanin imieniem Hyouga miał w mandze ojca Japończyka. Your argument is invalid. Poza tym - wyobrażasz sobie wymowę rosyjskiego imienia w Japonii? Mógł z przydziału dostać japońskie imię, bo sobie koledzy/Kido i spółka uznali, że lepiej jak się jeden o obce imię dąsa, niż jak wszyscy nie mogą go wymówić.

Może i faktycznie kalambury by pasowały, ale autorzy wyraźnie zaznaczają, że Jamir leży gdzieś w Tybecie. A Tybet to inna kraina, choć faktycznie leżąca blisko. Jamir to Jamir i już.

Akurat w tym wypadku wyglądem bohaterów bym się przejmowała, bo Jamirczycy na tle innych Rycerzy i w ogóle ludzi się wyróżniają. Są wysocy jak na Azjatów (wiemy, że Mu miał 182 cm wzrostu, a Shion - 185; zwłaszcza porównując z Shionem można wyciągnąć ten wniosek), nie mają brwi, ale kropki, wyglądające bardziej na znamię, niż tatuaże, jasne włosy, mają mniej lub bardziej zdolności psychokinetyczne, a ich oczy są lekko nieproporcjonalnie duże. To ewidentnie kreowanie nowej rasy, dużo wskazuje właśnie, że potomków mieszkańców Lemurii.
#24 | sosa dnia 01 August 2013
Hekate, ten argument odnoszący się do teraźniejszości był tylko po to ,żeby dyskusję podtrzymać. Po nic więcej.

Verien : No to faktycznie z Hyougą argument invalid (nie wiedziałem, że miał ojca z Japonii).
Skoro Jamir to Jamir to koniec dyskusji Smile
Nie da się zaprzeczyć ,że kropki na czole bardzo ich wyróżniają.
Dzięki za odpowiedź i wyjaśnienie.

Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Sant Seiya Revolution - Multimedia
Aiolia Leo

Aiolia2

Camus6

Skorpion Milo

Złoty Rycerz Skorpiona

Milo





Piekielni
1 tydzień
siurek15
4 tygodni
Verien
Verien
8 tygodni
lukasn3
16 tygodni
Duch
Duch
19 tygodni
pawel2906
20 tygodni
Copyrights © Saint Seiya Revolution 2006 - 2024
Powered by PHP-Fusion copyright Š 2002 - 2013 by Nick Jones. Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.